280410

Hejsan alla vackra!  :D

Här flänger jag som en vante mellan Arvika och Årjäng denna veckan. Igår var det årjäng, idag arvika och sen blir det tillbaka till Årjäng på fredag :) Ska ju köra bil hela helgen ;P
Igår var jag hos min moster och firade henne och min kusin. Sötisen är 8 år nu! <3 Där va mormor, morfar och kristina klas-uno och emil som man inte träffar särskilt ofta. :) Ska nog dit på söndag med för mamma och pappa kunde inte komma igår så dom ska dit på söndag och då kanske jag och brorsan åker med igen. Om inte jag sover hela söndagen ;D hihi 

Idag kommer N till mig :) För imorgon åker han till Stockholm och blir borta hela helgen. Kommer sakna min gubbe! <3 

På fredag ska jag med J för hon ska tatuera sig här i arvika. Hoppas hon inte ändrar sig nu :S Jag SKA med när hon gör det! :) 

Puss och Kram 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback