290410

Haj haj!
Det blir ett litet kort inlägg idag. Jag är på skolan nu och tänkte egentligen blogga när jag kom hem så jag kunde lägga upp en ny fin bild :) Men jag har typ 100 saker att göra idag så jag är rädd att jag inte hinner :S Skriver lite kort nu i stället. :)

Ska med J till tattoo idag för hon ska visa det hon har ritat för tatueraren. Sen MÅSTE jag rita på ritningarna för jag är jätte långt efter med dom. M har skickat sina till mig men jag har inte gjort något på dom denna veckan. :)
Skönt det va med sovmorgon imorse då! :) Fast jag kom nästan försent ändå :S hihi låg och myste med sötnöten liiite för länge. :) 

Hoppas ni har haft en bra dag. ;) Vad händer på valborg då? 

Puss och kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback