Min dag.

Hello!
Så blev nya designen. Är inte helt nöjd men nu får det va som det är :) gillar inte headern :( Jag får inte bilden att gå över hela. Det blir alltid en vit bit antingen till höger eller vänster. Nån som vet vad jag har gjort för fel?

Lite sommrigare iaf. Var så trött på den gamla :)
Nu ligger jag i min lägenhet och bara slappar. Slutade vid 1 idag, och började 10. Gött! Så skulle alla skoldagar vara ;P Imorn är det fredag och sen på lördag blir det nog Karlstad på folkrace med K:an :P kulkul. (Y) Jag hoppas bara att bilen startar imorn så jag och brorsan tar oss hem te Årjäng. Den ville nämligen inte starta i går :S 

Ha en skön helg nu alla! <3 

Puss och Kram 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback