Skidor. .

Hellu!
Det är glest mellan inläggen här under resan men så är det. Nu är det iaf snart slut och det är lika tråkigt som vanligt.

Påsken har innehållit allt som den brukar: slalom, snowboard, längdskidor, kortspel, förkylningar, blod, svett och tårar. Fast mest skratt! :D

Det blir antagligen hem imorn för de flesta av oss. Vet inte om alla åker hem samtidigt eller i omgångar. Men både jag och pappa skulle behöva va hemma på söndag så det verkar bli hemfärd imorgonkväll för oss två iaf. :) Tråkigt att lovet redan är slut men litte skönt att komma hem med :P Saknar så många <3

Liten summering av dagen. Jag hostar värre än värst, mamma är gåsemor och Herman är utbrytarkungen xD
Det blev en mil på längdskidor idag med alla 9. Döda mig! Fast denna gången va bättre än den förr när bara jag och Simon va med. Då var jag helt slut men idag gick det att uthärda :) 

Fast muskler jag inte visste fanns värker, jag har blåsor i heänderna och full ansiktet i fräknar! 
Nej nu ska jag inte klaga mer. Det har vart väldigt roliga och sköna dagar här i norska fjällen. Både bra och dåligt väder med. 

Hoppas ni med har haft ett bra påskov! :D 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback