Skolan

Sitter på skolan och har håltimme :) För jag är så duktig och fick godkänt på fysikprovet och bara dom som har omprov har fysik idag och imorn, vi andra är lediga. Imorn har jag bara typ 2 lektioner. Vilken skön vecka! :D Det gillar vi.

Igår var jag smidig och sov bort hela dagen. Somnade framför tvn vid 6 och vaknade 11 på kvällen och hade fortfarande alla kläder på mig. Och eftersom den mobilen jag har nu inte låter nått så hade jag 4 sms och ett missat samtal. Fiint! Det är så jobbigt att sova bort hela dagen. Jag som skulle greja med ritningarna också :S

Idag får jag inte somna. Måste rita idag. Men jag har sovmorgon imorn så då kan jag lägga mig lite senare. :P hehe

Hoppas alla har en bra dag! <3

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback