191210

Hej allt bra?
Jättebra med mig :) julen är snart här och allt. Känner mig lite bättre från min sjukdom men hostar lite fortfarande. Imorn blir det skolan.

Amanda fixade mitt hår i fredags med :) har tyvärr ingen ny bild på det av många orsaker men jag är i alla fall jättenöjd med det. :) Tack amanda så mycket för hjälpen! <3

Puss och Kram





några säger kärlek, är en flod som dränker den sköra vassen
några säger kärlek, är en kniv som får din själ att blöda
några säger kärlek, är en hunger, ett aldrig sinande behov
jag säger kärlek, är en blomma och du är bara fröt

det är hjärtat, rädd för att gå sönder som aldrig lär sig dansa
det är drömmen, rädd för att vakna som aldrig chansar
det är den som aldrig får, som aldrig verkar ge
och själen rädd för att dö, som aldrig lär sig leva

när natten vart för ensam och vägen för lång
när du tror att kärlek bara är för dom lyckliga och starka
kom då ihåg på vintern, långt under den bittra snön
ligger fröt som med solens hjälp 
på våren blir en ros


Kommentarer
Postat av: Amanda

Bra att du gillade det! :D

2010-12-19 @ 22:45:32
Postat av: Anonym

Du blev jätte fin i håret Älskling :) <3

2010-12-20 @ 15:02:05
Postat av: Linn

Klart jag gör! :) Du är bäst!

Tack Älskling <3

2010-12-20 @ 20:20:58
URL: http://liwtoday.blogg.se/
Postat av: Lena

Du blev jätte FIN i håret!! Skönt att du är bättre! Många Kramar!

2010-12-20 @ 20:53:32
Postat av: Linn

Tack! :) Ja det är skönt. Kram

2010-12-21 @ 16:23:57
URL: http://liwtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback