211210

Julen närmar sig. Sista dan på skolan imorn. Ska bara dit och säga hej då. Förhoppningsvis lite fika och sen en stund i kyrkan. Sen julhandla det sissta med mamma och sen bär det av te årjäng :) Sen den 23 åker vi te Borlänge. Ska nog försöka blogga lite därifrån med.

Puss och Kram


Ja du ser så dum ut just nu
står utanför mitt hus
försöker säga förlåt
du är så ful när du gråter
snälla bara sluta

Säg inte att du är lessen för det är du inte
när jag vet att du bara är lessen att du blev tagen på bar gärning
men gör en riktig show
du fick mig verkligen
men nu är det tid att gå
ridå går äntligen ner
det va verkligen en show
väldigt underhållande
men det är över nu
gå iväg och buga

ta dina kläder och försvinn
bäst du snabbar på
innan sprinklern sätter igång
tjatar om
gumman, jag älskar dig, du är den enda
det här ser bara ut som en repris
snälla, vad är det mer?

och första priset för
den bästa lögnaren går till dig
för att du fick mig tro
att du kunde va trogen mot mig
låt hör ditt tal.

kanske en omgång applåder
och stående ovationer

men det är över nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback