271210

Hej!
Jag egentligen inte tid att blogga men jag lovade ju igår så får väll göra lite snabbt innan jag ska med bussen till Kd  :)
Va hemma rätt sent igår, trött. Men hade gärna stannat i Dalarna längre. Det är så skönt när man är där. Så lugn och skön atmosfär. Man bara slappnar av och behöver inte göra mer än man har lust till :) Farmor och farfar fixar allt. Nej då, alla hjälper till men det är ett skönt lugnt tempo. Det enda dåliga denna gången var väll att jag inte hann med nån mellandagsrea på Kupolen :( det hade vart kul. Och tyvärr inga promenader utomhus, det va för kallt.
En liten lista på julklappar jag fick:

*Klänning
Tröja
halsduk
mössa
parfym
presentkort:
Kicks
biltema
Alexanders
Böcker
Bäddset

nu kommer jag inte på mer, tror det va allt :P
Skönt att va hemma och ha lov iaf förutom att våran värmepump kronglar så vi har mellan 10 & 18 grader innomhus, Massa levande ljus och värmefläkt till hjälp.


Pappa och erik studerar sina julklappar ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Våran Jul var också så lugn och skön! Så ska det vara tycker jag.....Kramis!!

2010-12-27 @ 18:00:44
Postat av: Linn

Ja det tycker jag med :) Det är så mycket stress innan så det är skönt om julafton är lugn :) Kram

2010-12-28 @ 12:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback