December nights

Hej i kylan!
Nån mer än jag som tycker det är kallt? :S
Igår frös jag fast jag hade långkalsonger och satt med en filt i min lägenhet! :) Då gick jag till Emils lägenhet som är i samma hus och hans element är så varmt så man knappt kan ta i det! Fuskigt!
Jag får väll försöka tända massa värmeljus och hoppas att det hjälper :)

Snart är det jul med! Gud va fort det går! Har inte fixat alla julklappar heller :( nån som är helt klar med sina julklappar? :D

Nu är det i alla fall bestämt, vi åker till farfar i Dalarna som vanligt på jul. Åker nog 23:e :) ska bli så mysigt att komma dit.
Jag älskar ju dalarna <3
Hoppas vi stannar lite på mellandagsrea med ;) hihi

Puss och Kram


Bild från förra julen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback