hemma igen

Hej!
Det lev ju inte alls som jag hade planerat. :( Jag kunde inte blogga nått uppe i Dalarna. Pappa fick inte med sin dongeln och vid farmor och farfars dator sov det folk och deras grannar hade alla lösenord på sina nätverk :( tråkigt tycker jag men så är det :) Nu är jag iaf hemma igen (i frysboxen) och vi har haft sköna lugna dagar där uppe. Mycket mat och vila.
Måste bara tacka alla för mina julklkappar! <3
Jag får nog berätta mer imorn för nu har jag precis vart och hämtat brorsan hos en kompis. Nu när jag har körkort vill mamma och pappa sova så då får jag leka storasyster - taxi och hämta honom mitt i natten :)
Men en liten bild ska ni få iaf :P
Gonatt och Puss och Kram


Årets julgran och så kom farfar med lite på hörnet ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Va Mysigt Ni har haft det.....Vi har haft det jätte mysigt vi också!! Kul att Niklas sov över hos oss...Så man får träffa han mycket. Det ska bli jätte KUL att fira nyår ihop. KRAMIS!!

2010-12-27 @ 10:11:44
Postat av: Linn

Ja det har vi :) Ja det förstår jag.

Ja det kommer bli kul! :D

Kramar

2010-12-28 @ 12:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback