Lucia



Det är ju inte Lucia idag utan igår men jag hann inte skriva nått då så det får bli idag :)
Har haft en jättebra helg.
va en liten stund på studentfesten i årjäng på fredag, kul å träffa folk man inte ser så ofta. Sen åkte jag till kd tidigt på lördag. Shopade julklappar med niklas :D
På söndag skulle jag och Niklas va tekniker till hans kompisars radioprogram men sen drog dom även in oss i studion och frågade om förlovningen. Pinsamt, men det va ju bara på skoj :P
Sen blev det middag med min familj hos niklas föräldrar. Jättemysigt! Det tyckte nog alla :D

Är i Arvika nu och ligger i sängen  med feber :( Vaknade 4 inatt med feber och kunde inte somna om. Så Jag väntade till kl.halv 8 då ringde jag skolan och sjukanmälde mig sen tog jag en alvedon och somnade. Vaknade igen vid 11 och sen dess har jag bara kollat på tv och legat och tagit av och på mitt täcke för i ena sekunden är det varmt sen är det kallt :S Hoppas jag är vaken till 9 så jag kan se sista avsnittet av DH och att det är bättre imorn :) Och hoppas alla hade en mysig lucia!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback