030210

Heej!
Första inlägget i februari tror jag. Nu är det inte långt kvar till min födelsedag! hihi va bara tvungen att påpeka det. :D hm . .när bloggade jag sist? kommer inte ihåg men berättade jag om helgen? aha ja det hände inte så mycket i alla fall. :( kollade robinson och slappa mest. Fick en fin pratstund men mitt moraliska stöd K. Tur att jag har dig ibland.

Gött med sovmorgon imorn med. Första sen terminen började hehe. Va patetiskt det låter. Vad är det för linje jag går egentligen? Nu har jag i alla fall skrivit på uppsatsen som ska in på fredag. Skriver klart den imorn tänkte jag. 

Och Tack till S som brände ner en film till mig! :) Hoppas denna helgen blir mer händelsefull än förra. Det är så tråkigt ibland att bo så långt bort från kompisarna i Årjäng. Saknar er! Fatta vad jag längtar efter körkort då! På tal om det så har jag körlektion inbokad imorn. 

Sen så har de här i Arvika ganska ofta klassfester och när jag hör dom prata om det så blev jag så sugen på att dra ihop våan gamla högstadieklass och festa ihop. Är det bara jag som tycker det låter kul? Dels för att jag inte har träffat vissa på hur länge som hellst och dels för att vi hade väldigt roligt ihop i nian och varför tappa kontakten bara för att vi inte är en klass längre? Fast ni kanske inte tycker som jag, ni kanske inte vill träffa alla igen och festa ihop? aja . . vore i alla fall kul att veta hur många som va på. :P 

Men nu ska jag äta lite och se om det finns nya avsnitt med Andra Avenyn =) 

Puss och Kram   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback