080210

Tjo!
Va seg jag har blivit på att blogga nu då. Får försöka bättra mig. :) Har haft en riktig myshelg :)
Först hos Amanda och hon klippte mitt hår <3 Tack Gumman! Jag gillar det jätte mycket. Hoppas jag kan komma till dig i Karlstad på fredag :P

Måste bara berätta vad som hände igår. Jo jag prata i mobilen på bussen och la på när vi nästan va framme så jag kunde lägga ner telefonen i fickan och ta väskorna av bussen. Sen kommer jag upp till lägenheten, fixar lite och ska ställa mitt alarm. Då hittar jag inte mobilen någon stans. Panik! Letar som en tokig på alla möjliga och omöjliga ställen. Får brorsan att ringa till den men inget hörs. Ännu mer panik. Så jag får ställa en annan klocka och så lovar mamma att ringa till bussstation och fråga om de har hittat någon.
Idag gick jag runt utan mobil och känner verkligen var beroende jag är av mobilen. Det är helt otroligt. Känner mig helt handikappad utan den. Men sen berätta brorsan att mobil fans på bussstationen så jag hämta den efter skolan. Skönt att ha den tillbaka. :)

I lördags var det Twilight-kväll hos Christer. Vi kolla först på ettan och sen på new moon =) Bra dom är! Reta christer genom hela filmerna men han är ganska duktig på att reta mig tillbaka. :D haha Sen hade vi fina disskusionenr där emellan. Kul var det. Det är tur jag har dig Christer, så jag har någon att retas med. Någon som förstår att det är på skoj och retar tillbaka. :D finns inget roligare :D

Men nu har jag sånn huvudverk så jag måste lägga mig. Ska det va såhär så stannar jag hemma imorn. :(

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback