090210

Tjo!

Hoppas allt är bra. :) Jag har det bra. Har haft en riktigt lat dag men ändå hunnit med mycket. Missade friluftsdagen idag för jag hade huvudverk igår kväll och i morse. Tog en alvedon och vilade mycket idag. Sen städade jag, diskade, flyttade soffan :P Gansak nöjd faktiskt. 

Kollade på blocket efter bil med. Vet inte om jag ska köpa nån nu eller inte. Ska i alla fall ta körkortet först. Men tänk va skönt det vore med egen bil! :) Fast dyrt såklart. :( Ser på facebook hur en efter en klarar körkortet och för varje gång blir jag bara mer och mer nervös. . . Kommer jag klara det? har jag pluggat nog mycket? Kan jag det här?    



Hittade en bild jag gjorde om för känge sen :P  haha 


He det bra! 

Puss och Kram 



om du kommer tillbaka så är det din sista chans.
Jag skulle bli jätteglad om du tog mig tillbaka
men du måste veta att jag inte är någon som du
knuffa bort och ta tillbaka hela tiden. Tar du tillbaka
mig så är jag glad men sabba det inte för det är din
sista chans.  I love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback