150210

Hej!

Hoppas alla hade en bra alla hjärtans dag igår. Jag hade itne tid att blogga igår. Va i Karlstad med Frida och kollade på Valentines day. Det finns inget bättre sätt att spendera alla hjärtans dag på en med en kompis och en film. Så jag slipper allt blomma och choklad tjafs. hihi :) Det är faktiskt så, jag är inget speciellt fan av alla hjärtans dag. Jag tycker allt som har med romantik att göra är bara pinsamt. Jag vet inte varför men jag känner så. Så tanken på en hel dag med bara gulli gull och romantik är inte speciellt lockande. Så jag är faktiskt glad att jag inte har någon kille på alla hjärtans dag i år, så slipper man tänka på presenter och vad man ska göra för överraskning för den andra. :) Men visst är det bra att de har uppfunnit en dag som bara handlar om kärlek då man ska uppvakta dom man älskar. Det tycker jag är jättebra. Men för mig räcker det att skicka ett sms till alla mina vänner för att visa att jag bryr mig och älskar dom. Resten hoppas jag gärna över ;) hehe 




Idag är inte min dag. Jag har så mycket att göra och inget går som jag vill. Imorn har jag boktips på svenskan om en bok som jag redan lämnat tillbaka till biblioteket och idag skulle jag låna om den för att ta med den imorn men nej . .. . .då finns den säklart inte inne. Satan! 

Så denna veckan kommer jag ha fullt upp så jag känner på mig att jag kommer va dålig på att höra av mig. Ursäkta! Men jag ska bara klara mig ur denna veckan levande och sen ska börja va social igen :D 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback