220210

Heej!

Varför blir det alltid att jag sitter på måndag och skriver om vad som hände under helgen?
Aja  varför bryta en tradition? Så jag gör det idag med :D
 Fredag: Ganksa lugnt
Lördag: Fira 18årsdag med släkten på dagen sen bonnens 20 års fest på kvällen. Röj!
Söndag: Fira med Fam.V

Fick fina presenter. Albumet jag fick av mormor med bebis bilder på mig var populärt. Men konstigt nog tycker jag att det är roligt när folk som va med på den tiden tittar på bilderna och pratar om vad jag gjorde och hur jag va. För det minns jag ju inte själv. :D

Idag blev det till karlstad för att köra teoriprovet som jag klara btw!! YEY! Sen te optikern. Och sen presenten från mamma och pappa, jag fick välja en skrivare eller en ny tv te lägenheten ;) Tack så mycket för alla fina presenter!

Älskar er alla! <3

Bara för att jag fick albumen så bjuder jag på några bilder från när jag vi liten tjej ;) Varning för tjockisbilder!

Puss och Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback