120110

Hey 

Idag har det inte hänt så mycket. Skolan så klart, en ny kurs med TUF heter den. TeknikUtvekling och Företagande. Hoppas det blir lite kul. Jag, johan och Martin bildade en "Årjängsgrupp" och dom är ganska roliga när dom vill. Va jag skratta! :D

Nu måste jag verkligen städa här hemma för jag lovade mig själv att jag skulle göra det idag. Och lägenheten är ju pyttelite så så lång tid tar det ju inte. Julsakerna är bortstädade i alla fall. :P



Igår känndes det, jag kännde vad jag har gjort mot dig
jag saknade dig och önskade att allt vore annorlunda
men jag ångrar inte det jag gjorde och jag vill inte ha
dig tillbaka
jag ville verkligen inte såra dig och hoppas att du tror
mig
du blev lessen och det gör ont i mig
allt detta kom över mig igår
men idag skickade du sms och var som
vanligt
va glad jag blev
även om jag förstörde din dröm så vill
jag inte inte förstöra ditt liv och vill
verkligen att vi ska kunna prata
när du är redo

</3


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? det skulle vara roligt tycker jag=) Puss&Kram

2010-01-13 @ 12:37:55
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback