130110

Hey!

Sitter på skolan och har lektion i Hållbart samhällsbyggande. Ganska slappt faktiskt. Bara sitta vid datorn och kolla på hus.

Sen trodde jag att jag skulle bli syslolös hela eftermiddagen men slog det mig att det är onsdag och då är det väll teorikurs på trafikskolan. :) Då har jag nått att göra i alla fall. Men nu kommer jag inte ihåg vilken tid det börjar. Vet inte ens om jag har hört nån tid. :S Aja jag får ringa han och fråga. Det löser sig. :) Bara några teorilektioner kvar, halkbanan och sen gäller det! Jag är inte riktigt nervös än bara förväntasfull. Men jag är jätteorolig för att jag inte ska klara det. Att jag ska kugga på ett eller bägga proven :S

Nej nu får jag fortsätta men skolarbetet :P

Ska nog försöka gör designen lite snyggare på bloggen med sen om jag hinner :D

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Saadet

Nu har jag lagt till dig på bloglovin :) Lägg till mig du också :)



Jaaaa, jag älskar Fokis blogg! Det roliga är att hon bor typ 300 meter från mig, men jag har aldrig ens pratat med henne haha. Brukar se henne på ica alltid också hahaha :D



kraaaaaam!

2010-01-15 @ 09:39:54
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback