250110

Hej!

Hoppas ni har haft en bra helg. Det har i alla fall jag.
På fredagen var jag först i Töcksfors och köpte lite saker och sen åkte jag hem till Maria. Där gjorde vi pizza och kolla på film ett helt gäng. :D Väldigt trevligt.
Sen på lördagen blev det ut på isen och köra bil hela förmiddagen. Skitkul! :D Sen var det förelsedags kalas för E på kvällen. Jag och F somnade så klart efter en film typ vid 11. Sjukt va trötta vi va. 
På söndagen var det ganska lugnt. Följde med mamma och pappa på ett möte. Och sen blev det att åka till Arvika på kvällen. Helgen gick så fort. 

Något jag har gjort denna helgen äär att prata med mamma en hel del. Jag har märkt hur lika vi verkligen är och att det finns saker som man bara kan prata med sin mamma om. Därför avundas jag de tjejer som bor med bara sin pappa. Jag pratar annars ganska mycket med min pappa men det finns vissa saker som jag bara inte kan prata med pappa om. Jag älskar dig mamma och du betyder otroligt mycket för mig. Är så glad att jag har dig och att vi kan prata som vi har gjort. Tack för det du sa och för att du lyssnar på mig <3 

Puss och Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback