280110

Heej!

Har inte haft mkt tid över denna veckan så har inte hunnit blogga något. Men sitter nu med pappas mini pc och ska bara göra ett snabbt innlägg innan jag drar iväg på möte i Sillerud.
Pappa skulle egentligen med men han har blivit sjuk så jag får skjuts med självaste kommunalrådet. haha xD coolt! Ska beskriva lite mer nästa gång vad det handlar om.

Denna veckan har gått så otroligt fort. Kanske för att det bara är torsdagoch jag är redan hemma i Årjäng. Imorn blir det Karlstad på förmiddagen så ingen skola för mig. :) Skönt med ledigt ibland. Annars va Jq hos mig en dag så färgade jag hennes hår och igår var det film hos Ji så jag va inte hemma förens tolv. Kollade fel busstider åt brorsan med så mamma fick skjutsa han till Arvika imorse. Men men . .så går det. Nu är jag hemma i alla fall, en stund åt mindstånne. 

Ha det så bra alla 
och krya på dig pappa <3 

Puss och Kram 



hittade en bild från när mamma och pappa va i usa sist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback