Den perfekta killen . . ?

Hittade denna på en kompis bdb. . . Vet inte om jag håller med. Så jag ändrade lite. Kanske är jag konstig eller kräsen när det gäller killar men sånn är jag :/ 

En bra kille är:
Han som bryr sig mest om dig,
Han som kan få dig att gråta med sina vackra ord,
Han som kan få dig glad när du är nere,
Han som vill visa upp dej för hela världen,
Han som kan skriva allt om dig på msn och inte bry sig om hur många tjejer han förlorar,
Han som alltid kan ställa upp,
Han som vet när du är ledsen och när du är glad,
Han som betyder mest i dina ögon,
Han som kan vända sig till vem som hels och säga: Detta är min flickvän,
Han som kan hålla din hand framför sina vänner och säga: Det var hon jag pratade om
Han som aldrig släpper taget om dig när du är ledsen,
Han som alltid lyssnar & förstår,
Han som låter dig vara med killkompisar,för han vet att ni är tsm av en anledning,
Han som lägger en trygg arm om dina axlar när något skrämmer dig,
Han som skulle gråta om du försvann,
(gå vidare)
Han som du alltid tänker på,
Han som vill skydda dig från allt ont i hela världen,
Han som alltid är ärlig mot dig,
Han som älskar dig för den du är


+Han som litar på dig
  han som ger dig utrymme och inte klänger


Hoppas ingen tar illa upp för detta är inte riktat mot någon speciell person eller betyder ignet. Bara vad jag tycket om killar i allmännhet. :)


Hur tycker ni en kille/pojkvän ska va? 

Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback