Hemma!

Tja tja!

Nu är jag hemma igen från sälen. Roligt hade vi iaf. Skrev lite om vad vi gjorde i förra inlägget men inte allt, vi gjorde ju så mkt. Åkte skoter till exempel - vem fick åka med den (enligt tommy) snygga guiden tro? Jo jag! :D haha Sug på den Tommy! xD sen låg jag och  prata och drack öl hela nätterna med Christer och "älsklingen" :D hehe. Sen åkte vi ju pulka såklart och tommy tog facklan istället för drickan xD lyckat. Och Oscar hitta sin taxichaufför från förra året :P. Skoter va riktigt kul. Det måste göras om! Fast då ska jag ta körkort först så jag me får köra. Jenny va jätteduktig på att köra men jag vill me prova. Vi körde såklart ner oss och fastna, lyckat (det va därför jag fick åka med guiden en bit) men de drog loss oss ganska snabbt. Kallt som utav helvet var det men otroligt vackert uppe på fjället! :) verkligen att rekomendera. (Y) 

Ja roligt hade vi och mycket skratt blev det. :D Tack så mycket alla som va med! <3

Nu blir det att hälsa på negern som kommer från gran canaria (canarien) idag :D 


Puss och Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback