Länge sen

Hey!

Nu var det ett tag sen jag blogga. Men nu sitter jag på skolan. Vi började igen efter lovet idag. :( Tråk! Lovet gick så himla fort! Jag hann inte med. Längtar redan till sommarlovet :S Men nått mer som jag längtar till är körkortet. Nu har jag verkligen kommit igång. Gått drogkursen, en halv intensivkurs och sen i eftermiddag ska jag köra min andra körlektion och snart blir det halkbana. Det börjar ju närma sig min 18års dag. :)

Denna helgen var ganska händelserik. En mormor som dog en annan mormor som hamna på sjukhus =( , en som hamna i diket när han väjde för en älg. T kom hem från "Gran Canarien" med en fet solbränna och presenter. Kul att ha han tillbaka. Men nu drar J till Egypten imorn. Hej då till henne! =) Hon blir även 17 idag så Grattis! 

Jag har även fått lite smått panik eftersom det lukta källare inne på min toalett när jag kom till arvika igår :S Hoppas det inte kommer från min utan från nån annan. För det luktar verkligen fuktig källare :( inte kul. Det första som slog mig var fuktskador men jag vet att det inte lukta så i torsdags så jag hoppas det kommer nån annan stans ifrån. :S Men scary! 

Nej nu ska jag fortsätta min konstruktions lektion. 

Puss och Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback