Ny vecka

Hej hopp!

Har haft en riktigt skön helg. Började lugnt med film tillsammans med C och T. Två sköningar det där. Det ville ha med mig ut på lördagen men jag hade ingen lust. På lördag blev det i stället hem till Amanda där vi gjorde lite matte och sen även en film :D Och mycket prat såklart. :) Ja Amanda, det är tur att vi två är singlar iaf xD <3 haha
Söndagen blev slapp. Lima lunch i kyrkan och sen slappa på Röset, körde en del bil gjorde jag med. Sen blev det bussen till Arvika.

Idag har det inte hänt så mycket. Brorsan bjöd på pizza :D Snällt! Sen tog jag ut pengar till imorn och skickade sms till min mentor om att jag skulle va ledig från skolan för att åka till Grums och göra halkbana. :S Jag är faktiskt nervös. Alla säger att man inte kan kugga på halkbanan och Ewa säger att det är jättekul och hon vill göra om det. Men bara för att det är jag så kommer jag väll förstöra bilen, krocka eller vad som hellst! Ja men jag får ge en rapport imorn efteråt. Sen ska vi köra runt inne i karlstad med :S Panik där med. Jag har kört i Karlstad förut men jag hatar stora städer med mycket trafik så jag hoppas vi inte ska köra i rusningstrafiken för då får jag panik. Jag har klarat Karlstad men har också mina dagar när allt blir fel när jag kör bil. Får bara hoppas att imorn inte är en sånn dag :) 

Whish me luck! 

Puss och Kram  


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha! ja klart de, vill inte va ensam nu heller så tänk inte tanken att träffa nån ;)! nejdå bara skojar vännen. <3

2010-01-22 @ 23:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback