Sälen

Heej! känns som det va jättelängesen jag bloggade men det blir lätt så när det är lov och man har en massa annat att göra. Sen så har vi inget internet hemma längre så jag får panik snart. Har inte vart inne på datorn sen vi va hos farfar. Pappa har ett mobilt intenet men det har han oftast själv eller på kontoret.

Skönt med lov är det iaf. Nu sitter jag i en stuga i Sälen på nyårsdagen med en massa diska och bakfulla människor runt mig. Snälla Christer ska göra mat åt oss och jag och Tommy ser på tv. Igår var det livat! Raketer, dricka och svinaktigt kallt väder. Jag och Christer tog en promenad runt 10 på kvällen när de andra var på klubben där vi inte kommer in. Vi kom inte så längt och Christer va tvungen att kasta ner mig i en snöhög. Sen fick han gå ner och leta upp min flaska som jag hade tappat xD hehe. Sen drack vi, såg på film och fick skrattanfall. De andra kom tillbaka efter tolv nån gång och var det dags för klädpoker. Fast sen va vi för trött för att spela klart och Jenny försvann. Där var det nära att vi fick dra ihop en skallgångskedja. :D men de hitta henna i en annan stuga så hon va inte ute i -15 och irra runt iaf. 

Jaja nu är det över iaf och alla är bakfulla förutom jag :D haha inge nöjd väll. Imorn bär det av hemmåt tror jag :P


Så Gott Nytt År på er!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback