CCW

Så nu blir det ett lite längre inlägg :)
Körde hit på nästan 4 timmar och det va bra gjort. Gps:en beräknade att jag skulle va framme 20.45 men jag va här 19.45 ;P körde som bara den i New yorkern (Y)
Direkt till dom andra som satt på ett hotell och åt middag. Vi va där och åt för att Ewas föräldrar hade 50 årig bröllopsdag idag. Tänk er! Gifta i 50 år! Det är länge det!
Undrar om jag kommer ha en 50 årig bröllops dag med någon?
Ändå tycker inte jag dom känns så gamla. Men det va en trevlig middag. Jag kom lite sent men de visste dom så de hade beställt min mat till senare så när jag kom hade de redan ätit upp sin mat. Sen kom dom med min mat och då fick jag mycket mer än dom andra :D haha jag såg nog hungrig ut. 

Nu är vi på "våran" camping. Man kan faktiskt kalla det våran för vi har vart här så många somrar så jag kan ställets alla vrår lika bra som mitt eget hem (och röset). Eftersom det här är 12(ca) året som vi är här så vet vi hur det funkar. De första åren bodde vi i en stuga men de senaste 8 åren har vi bott i husvagn på samma camping varje år. Lika kul varje år ;) Det började med att vi kom hit för CCW men nu har vi vart på de flesta ställena runt omkring här och sett snart hela dalarna tror jag. Men det är härligt för jag Älskar Dalarna. Det är så himla fint! Kanske slutar det med att jag flyttar hit. Pappa trodde jag skämta när jag sa det en gång ;)  hehe. Men jag skulle inte ha något emot att bo här. Detta är en sån söt liten gammaldags by, ni får säkert se bilder snart. Och folk i Dalarna är så trevliga. 

Satt med Syster F förut och gjorde en quiz på fb, det fick iaf skrattmås 1 och 2 att komma igång för roligt var det ;D 

Imorn ska jag förklara lite mer om hela grejen med CCW och kanske lite mer om campingen och folket här. 
Men nu blir det att borsta tänderna och lägga sig. 

Puss och Kram 

   
Västerås eller Rättvik är inte helt säker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback