love you

Heej! Den 23:e idag vilket betyder att jag och Niklas har vart tillsammans i 4 månader <3
Älskar dig bara mer och mer.

Va på Rix fm igår med J :) Det va ju en upplevelse, skratta åt Ryman som stog mitt bland barnen, höll på att inte komma ur parkeringshuset och va en timme och 20 min sen på p-biljetten :S hehe



- "Ni" har vart ett av dom sötaste paren jag känner och "ni" verkade alltid va perfekta för varandra. Men det va när "ni" älskade varann och nu ser jag inte samma perfekta par längre, bara vissa stunder mellan bråken. Så sålänge "ni" inte gör varandra lyckliga så är det ingen idé att kämpa. När "ni" bara får varandra att må dåligt så är det bättre "ni" låter varandra va. Jag vill inte lägga mig i men jag har sett hur lyckliga "ni" har gjort varanda och hur olyckliga "ni" blir. But it's your call. Jag nämner inga namn men ni vet vilka ni är. Take care. Cous I care <3



Jag blir tokiga när du inte hör av dig!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback