Overdrive

Heej :)
Nu var det ett tag sen. Jag har sommarlov för fullt. Är i karlstad denna veckan och nästa vecka jobbar jag min sista vecka. Sen blir det Rättvik och Classic Car Week. :D Hoppas det blir lika roligt som vanligt och hoppas min Matilda kommer dit. Men jag måste åka dit i egen bil :S Kommer åka vilse.

Igår va vi och bada i Vålberg :) Kul va det och jag våga hoppa längts upp i hopptornet, 5 m. Dom som känner mig och vet om mina fobier för vatten måste va ganska stolta. :D

Annars ligger jag mest och myser med Niklas katter Zelda och Lita :) Har tyvärr ingen bild på dom nu men jag tror dom är dom sötaste kattungar som någonsin fötts.

Köpte nya skor idag med. Behöver det när jag ska ner till Skåne och Camilla.

Nej nu blir det ut och bada :)

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback