Sjung om studentens lyckliga dagar . .

Hej hopp!
Vill bara börja med ett stort Grattis! till alla studenter. Idag är eran dag. :)
Först drog jag och E till Karlstad och tog emot våran kusin på lillerud. Här är lite bilder där ifrån.


Mycket folk utanför som väntade på studenterna :)


Linda får en kram av sin pappa (min farbror) som håller plakatet.


En glad Linda


Annci med Lindas supersöta lilla hund. En liten bit av Christoffer med kameran och min farbror med coola solglasögon (tror han iaf)


En Rolls Royce som någon skulle åka i, med en riktig chaufför. Nice!


Lindas skjuts :P

Sen åkte vi tillbaka till Arvika för att se när studenterna på Tasserud gick ut.
Och lite bilder från det.


Massa folk där med. Trodde inte vi skulle hitta Emil


Men det gjorde vi! En glad Emil iaf :D


Lika eller hur?


Hittade en fin newport så va tvungen att ta kort på den med :)

Sen blev det till Solberga och ta emot studenter där. Där var det så sjukt mycket folk och jättetrångt så jag tog inga kort på studenterna för man fick nästa inte upp kameran i folkhavet men fick nån bild från utsidan av byggnade med alla banderoller.


solberga :)


Solberga ;P

Hoppas alla studenter fick en bra dag! Nästa år är det Våran tur!! :D

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback