Tomorrow I'll be gone

Hej hej!
Jag och mina sega uppdateringar. Men det är väll sommar så jag skyller på det. Är fortfarande nöjd men htc:n som nu är min :D Hade några mysiga dagar i kd och stannade lite längre än vad va tänkt. Sen blev det te Jo som hjälpte mig med bilder i photoshop åt Marianne och mig. Idag va jag hos henne och vi fixade det sista med ritningarna som vi ska visa på måndag i kommunfullmäktige. (känner mig så vuxen när jag ska på möte med kommunfolk.)

Sen måste jag bara berätta vad jag såg förut idag! Jag körde ut min bil till mammas jobb så hon kunde ha den och så skulle jag gå tillbaka in till Årjäng. Jag tänkte gå stora vägen men mamma övertala mig att gå genom skogen (typiskt mammor!). Så när jag har kommit en bit så måste man gå över en bro över en liten å och precis när jag är på bron så hör jag ett plask. Först trodde jag att det va en bäver eller nått men när jag kollar dit så är det en stor Älg som går ner i vattnet en bit bort och börjar simma. Jag kommer på att jag har kameran med mig men innan jag hinner få upp den så får älgen syn på mig och simmar (ganska lugnt) tillbaka och går upp på land igen. Sen står han där en stund men det är för långt bort och ett träd i vägen för att jag ska få nån bild på han, tyvärr. Jag blev ganska förvånad eftersom jag inte är van att se dom mitt på ljusan dan men det va ganska häftigt :D 

Har läst ut boken : Mias hemlighet nu också och den va lika bra som de två första :D

Har tyvärr ingen ny bild. Har tagit lite bilder med nya tlfen men har pappas dator nu så kan inte lägga in dom :( dom kommer upp senare. Ger er en gamal bild så länge. 
Puss och Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback