tystnad

Hej.
Känns som det va jättelängesen jag bloggade. Men det är väll bara för att det har vart helg som vanligt. :)
Den goda nyheten idag är att jag har fått tillbaka min kamera! :) Så det kommer lite bilder från bröllopet. Fick inga fina bilder på själv brudparet för vi som skulle servera satt på de sämsta platserna längst bak för att komma ut snabbt (vilket vi misslyckades med ändå) så alla bilder är jätte suddiga och från långt håll med en massa människor i vägen. Simon fick försöka ta några för han är längre än mig. Så ni får lite egobilder på mig istället ;P hehe

Sista veckan i skolan nu då :D Härligt!! Har ett prov idag och en redovisning på onsdag. Sen går studenterna ut på torsdag, ska kanske till kd och fira min enda tjejkusin när hon gåt ut, sen alla i arvika. :) Sen på fredag slutar vi. Gött! Då blir det väll party? <3

Denna helgen var fartfylld. Först parken på fredagen, åkte bil med K och M, sen in på parken med A och M.H och dansade till Lars Kristerz (stavning?). Träffade många roliga folk som man inte sett på ett tag och min fulla moster ;) hehe fick en puss och en dans av henne med. Kul kul.

Sen på lördagen drog jag och K till kd och spelade paintball med skoghall-gänget (har döpt er till det) haha. Det va kul, men varmt, och jag är den enda som inte har blåmärken. Fest på kvällen.

Igår var det Sveriges nationaldag, jag tog bussen hem från kd och då va allt folk på torget i Årjäng och åt tårta, mums!   Pluggade lite och drog sen till Arvika och då höll en älg på att skrämma livet ur mig :O

Vad har ni gjort under helgen då? :P 

Bilder från bröllop + fest

 
Jag innan bröllopet (lägg märke till hur slätt mitt hår är)


En pyntad kyrka


Blommor

Ett suddigt men lyckligt brudpar


Bruden (suddig)

Jag när jag serverade (elin tyckte jag såg ut som en flygvärdinna)


Hela serveringsgruppen (förutom mamma och pappa)

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback