You say that I love the sound of my own voise

Hej!
Har fortfarande inte min kamera och det stör mig! :@   Har haft en väldigt skön torsdag.
Var i Karlstad igår, C fyllde år så vi baka tårta åt han. Brorsan va hos en kompis i kd så jag plockade upp han på morgonen. Typiskt att han börja 8 annars hade jag haft sovmorgon :( men men lite får man väll offra för sin älskade lillebror :) Körde honom te skolan sen åkte jag hem för började inte förens 9. Had sista kemilektionen. Fick Mvg på provet och Vg i hela ämnet. Duger. Gjorde klart en svenskauppgift sen hem. La mig i gräset på bakgården och läste och lyssnade på Emils musik :) slappt. 

Det jobbiga nu är att jag är typ den enda i klassen som inte har någon praktikplats! :S Blev lite sura på dom för först lät det som om vi bara behövde fixa själva om vi ville annars skulle skolan fixa, men nej nu måste alla fixa plats själva. Förutom dom som går kon/des för deras lärare kan fixa. Störande! Så nu har jag ingen plats:( än. Men dom är på mig som iglar så måste hitta en plats nu!  

Hoppas allt är bra med er! ;)

Puss och Kram




gissa vart bilden är ifrån =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback