090310

haj haj! sitter på skolan och har en dryg lektion där vi inte gör något typ. . Vill bara hem till tven. Ska försöka gå en promenad sen i det fina väderet. :) Sen går det väll några bra program på tv ikväll.

Har egentligen inget intresant att skriva.



Ja du, blev det som du tänkt dig? Var det detta du ville?
Jag vet inte. För du säger inget till mig. Du vill inte ha kontakt
med mig och jag får inte prata med dig. Men va sur på mig
kan du. Vill du egentligen att jag ska ta kontakt med dig?
Men hur ska jag förstå när du säger en sak, gör en annan
och vill en tredje? Jag har släppt allt nu. Hur jag än gör så
blir det fel. Men jag försöker bara gör som du säger att du vill, 
jag lägger mina behov åt sidan men ändå blir du arg. Men då 
får du va det. Jag tänker inte ta kontakt med dig, jag kommer
inte böna och be om att få dig tillbaka. Klart jag vill ha dig
tillbaka men vill inte du så gör jag inget. 
Vissa dagar saknar jag dig så det gör ont och andra dagar 
är jag så arg på dig och vill bara skälla på dig. Jag hoppas att
du ska ta ditt förnuft till fånga och bestämma dig för vad du vill 
så du kan säga det till mig. Just nu känns det som vi båda vill 
och saknar något men ingen vill ta det första steget. Så du 
får väll lugna ner dig och när du vet om du vill ha mig tillbaka
så kan du ju höra av dig. 

Love you. by



Puss och Kram   

Kommentarer
Postat av: saadet

Har inte ni lov nu? Eller har ni redan haft?

2010-03-10 @ 15:07:59
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Saadet

Jaha..Okej,..Vi har inge lov=( Men jag har inet så mycket i skolan nu så jag ser det som ett lov=) haha eller jag gör det till lov..



Vad har du gjort idag då? puss

2010-03-10 @ 18:43:50
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback