150310

Hej hopp!

Jag vill inte tillbaka till skolan. Kan det inte va lov snart igen? Så jag får åka bort från det här.

Sitter på Taserud och har Hållbart sammhällsbyggande. Drygt som fan. Det va inte lätt att gå upp halv sju i morse iaf. Har inte sovit mycket denna helgen. Men kul var det. Pratade med BJ halva natten, han är inte så dum som han ser ut faktisk :D  Nej då, va elak jag är. Förlåt. Det va trevligt och mycket skratt blev det. Sen var jag och brorsan hos C och såg på film. Drog några raggar med Amanda och Sara. På söndag hade jag vätske kontroll åt Sofia och Emil som åkte från Blomskog till årjäng på skidor. Sen åkte vi med Emil till Arvika på kvällen.  

På torsdag blir det kanske karlstad :D Efter Göteborg. Ska dit och kolla på chalmers. Åker kl.6 på morgonen!! Hur ska jag orka upp?? Kommer väll sova som bara den när jag kommer till karlstad.

Idag är det prov i konstruktion :S kommer inte gå bra. Det enda bra med denna dagen är att vi antagligen kommer få sluta tidigt. :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback