Lovet är slut

Hej hej!

Jag vet att jag var dålig på att blogga innan lovet och eftersom telia suger så har vi inget internet hemma förutom pappas mobila och eftersom pappa antagligen ville att jag skulle ha en tåkig lovvecka så tog han med sig internettet till sälen! Tack liksom! Så därför jag inte skrivit på hela lovet. :)

Men nu är jag tillbaka i Arvika och kontakten till omvärlden. och skolan :(:(

Lovet va bra men det gick då himla fort! I korthet : fest i Arvika, snowboard i årjängsbacken, askim, mys i karlstad och en massa bilkörning :) Saknar camilla med!! Förlåt så mycket för att jag missade att du fyllde år!! Skäms verkligen över det!

Har kommit på att det är väldigt underhållande att prata med Christer. Får mig alltid att skratta för att du är så cynisk :) Hur skulle jag klara mig utan att ha någon att reta?




"När jag ser in i dina ögon håller jag på att bli galen så fina är dom"


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback