And you were, heavens gift to the world

Hej hej!

Sitter på skolan nu. :) Vad gör ni?
Sen blir det hem och plugga Kemi.
Satt precis och läste en massa bloggar och då kom jag och tänka på en sak. Varför finns de så få killar som bloggar? Det känns som detta med bloggar har blivit lite av en tjejgrej. I alla fall de kända. Visst finns det ju killar som bloggar, typ gaybloggen men det är ju konstigt om det bara är en bög som vågar prova på det här med att blogga. Va inte fega nu, det är inte så svårt, klart det finns killar som har intressanta liv att blogga om. Kanske skulle killar även börja läsa bloggar också. För visst förstår jag att killar inte vill läsa bara tjejbloggar. Så kom igen nu killar och börja blogga! :D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag bloggar ibland baby ;D <3

2010-05-26 @ 17:41:59
URL: http://niklasjohannesson.blogspot.com/
Postat av: Linn

Det tycker jag är bra! <3

2010-05-27 @ 13:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback