I'd come for you

Hej hej. hoppas allt är bra :)  Här är det bra, men stressigt. Det är så mycket som ska va klart innan imorn. Eftersom jag och brorsan åker från arvika till koppom imorn så måste vi ha alla kläder och sånt här, se till så vi får med allt och så vidare. . .  Plus att min bil börjar spela spratt med mig. I morse såg det ut som det va för lite olja så jag skulle fylla på förut men sen tog jag med E ut för att kolla igen och då va oljenivån normal. Men då upptäckte vi ett nytt fel, fläkten slår i plasten fram för den satt inte fastskruvad utan hängde bara löst. Hoppas pappa kan komma hit sen och fixa. Behöver verkligen inte mer som går fel nu. Har nog att göra ändå. 

Nått annat jag är sugen på är att köpa skor. Fina sommarskor. :) Har kollat på nätet och hittar jättemycket. 









alla från skopunkten

Puss och Kram från en upptagen Linn   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback