I've got you

Hej
Nu är jag hemma och tänkte lägga upp lite bilder i detta inlägget. Hade en massa på kameran som jag nu har i datorn. Från några helger i Karlstad, utflykt med Bonny och J's tatuering. 


Jaqueline och Jennifer


Christian och Jaqueline


Bengt och Robin


coolingar


Kungen själv







Tatuering 

Nej nu blir det inga fler bilder idag :) 

Har känt på sistonde en väldigt konstig sak. Jag vet nästan inget om den sjukdom som min pappa har. Har nu börjat fått frågor om den och kommit på att jag inte vet ett skit om det. Känns väldigt udda. Men jag tänker liksom aldrig på pappa som sjuk. Han fick reda på att ahn har Addisons sjukdom när han va 18 så för mig har han alltid haft den. Den är liksom en del av honom och därför har jag nog aldrig funderat särskillt mycket på den. Han har ju ändå levt ett normalt liv så det märks ju inte. Men det är ändå konstigt att jag inte har haft funderingar och frågor kring min pappas sjukdom, inte ens som liten. Vi har heller inte prata mycket om det inom familjen. Men det är ju som sagt ingen dramatisk sjukdom som syns och märks hela tiden utan den ligger bara där som en skugga i bakrunden. Men nu börjar jag bli nyfik och vill kunna svara på folks frågor så ska sätta mig ner nu och söka på detta uta på stora internet och se vad jag finner. :) 

Puss och Kram


 

Kommentarer
Postat av: Andreas Eneman

Min sambo har Addison, jag har haft mycket hjälp av webbplatsen http://www.addison.se/

2010-05-18 @ 14:44:31
URL: http://theeneman.wordpress.com
Postat av: Pär

Hej!

Min sambo har Addisons sjukdom. För information och kontakt med andra som har sjukdomen kan jag tipsa om www.addison.se eller www.adissongruppen.se.

2010-05-19 @ 00:19:15
URL: http://lps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback