Summer

Hej i solskenet!
Guud va varmt det är! Men vi ska väll inte klaga för det är väll det här vi har väntat på?
Prov på torsdag så det blir nog inte så mycket bloggande utan mer pluggande. :S
Sen ska jag köra GoCart på fredag :D Hoppas det blir kul. Har bara gjort det en gång förut och det va typ 100 år sen! Men men hoppas jag kör bättre nu när jag har kört mer bil och så ;P

Var på stan igår med brorsan för att se om jag hitta nått jag kan ha på brölloppet som jag ska servera på nästa helg. Hitta inget till det men såg så HIMLA mycket fina sommarkläder! :D Blir sjukt sugen på att bara shoppa! Blir nog en dyr sommar. Här är några av de saker jag tänkte skaffa i sommar + några bilder på fina sommarkläder:
en bra B.U.S
solglasögon
nyplånbok
massa långa linnen
spetsleggings
blommiga kjolar
foundation med solskyddsfaktor
högklackade skor
stor tunn skjorta

vad har ni tänkt att skaffa i sommar? :D

Samba new long tube top
Klänning från vero moda

Rosalin short skirt
Kjol från vero moda


spetsleggings från hm (fast jag vill ha vita)


skjorta från hm


klänning från hm

Hittade inte så mkt på nätet men när man går i affärerna hittar man jättemkt fin och färgglatt! :)

Puss och Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback