The rumors flew but nobody know how much she blamed herself

Här kommer ett kvällsinlägg. :) 
Ligger och kollar på Uggly Betty och desperate housewives ;) Nån mer som gör det? 
Har pluggat hela eftermiddagen (förutom de timmarna jag sov) och nu blir det snart sova. 
Har inte så mycket att skriva om. Kanske ska berätta vad som händer under veckan. 
Har prov på torsdag, sen blir det nog karlstad, åker inte te årjäng på fredag som jag brukar utan stannar i Arvika till på lördag. Då är det bröllop i koppom. Ska kolla på det fina brudparet i kyrkan och sen servera på festan så det blir fullt upp hela lördagen. Men jag längtar faktiskt. 

Jag är en sånn som älskar bröllop. Tycker det är såå fiint och älskar att va med, det spelar inegn roll om jag är gäst eller servitris. Har serverat på två andra bröllop och tycker faktiskt det är kul. Kanske ska jobba med det i framtiden :) hehe nej jag vet inte. Men gillar att göra det ibland. Hoppas jag med får ha ett fint bröllop nån gång. :)

Ha en mysig kväll allihopa!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback