Where have all the flowers gone

Hello
Måndag igen. som vanligt har jag inte skrivit något under helgen så här kommer en summering av vad jag har gjort. Och nu har det vart långhelg så det finns mycket att skriva om, men som vanligt behöver ni inte läsa hela om ni inte vill. :)
Slutade i tisdags efter två timmars orientering. Gud va trött jag va! Åkte te årjäng och drog en film med T. Elle två tror jag det blev. haha. Onsadagen va rätt lugn. Grillade i ösreget hehe ;P Torsdag va jag ensam med mamma hela dagen. Hade det jättemysigt, kollade på typ tre filmer och åt en massa godis. Älskar sånna stunder med min älskade mamma <3
´Sen träffade jag A och M.H. :)
Fredagen började med att jag fick springa ner med en plattång till M.B :) hihi sen gjorde jag och Amanda matte. Sen drog jag till Karlstad. :) Spelade lite kort och så där på kvällen. lördagen gick fort som bara den. Kommer typ inte ihåg vad vi gjorde, sov halva dagen :D haha gött! Jo jag och J gick ända in till skoghall centrum :O Och shit va varmt det va! :S Vi höll på och dö, tur vi köpte glass :) Grillade på kvällen och sen mer kortspel. 
Hade tänkt stanna i Karlstad länge på söndag och sen dra direkt till Arvika men det sket sig. J skulle till Årjäng och hennes pappa ville med till Arvika så det fick bli vägen inom Årjäng i alla fall. Tog med brorsan till Arvika för C hade redan åkt. Såg typ sista halvan av  The perfect man och somna sen. Väldigt lyckad helg måste jag säga. Fast fort gick den, alldeles för fort. :( 

Jaja det blev ett långt inlägg precis som jag sa. :) Undrar om nån orkar läsa allt? Men nu ska jag gör lite skolarbete men kanske skriver något när jag kommer hem så jag kan lägga med lite bilder också, det blir lite roligare att läsa då. :P 

Vill gärna veta vad ni har haft för er under långhelgen ;)

Puss och Kram   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback