you grow up quick when you grow up poor

Idag har jag gjort något jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag har gjort en sida på garaget.org :) haha Det va faktiskt pappas idé, hade nog aldrig kommit på det själv ;P Han tyckte jag skulle lägga upp bilder på min bil där. Sen kollade vi och det va lätt att göra en sida så jag och pappa gjorde en för wignell så alla bilarna får va med. eller än så länge är det min, pappas 300 och new yorkern. Har inte lagt upp mammas opel för hade ingen bild på den, den andra new yorkern står ju i ett garage ofärdig och inte så snygg, det är inte bubblan eller dodgen heller så får vänta med dom och se om de kommer upp så småningom. :D Har inga bra bilder nu men ska ta bättre på min bil i alla fall. 

jaja nej nu har jag inte tid och sitta här längre. Så go natt på er! :*

skickar med en annan bild på en bubbla från garaget.



Puss och Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback