your the only one I'm dreaming of

Hej!
Tänker inte ens kommentera det faktum att jag inte bloggat under helgen för det har jag gjort så många gånger. 

Denna helgen har det vart full fat iaf. På fredag var det först gocart. Jag kom tyvärr inge bra men fick ganska bra tid, bara en sekund saktare än brorsan som vann. Och jag förbättra min tid med 2 sekunder från första heatet till finalen. Vi körde två heat och sen A-och B-finaler. Grattis till Brorsan som vann i alla fal! :) 
Efter det blev det en tur i bil med tejerna :) Kul var det även om vi va vilse och skiträdda ute i skogen! :S :D haha 

På lördagen var jag chaufför te Sunne. För er som inte vet så spelade Lasse stefans så det va jätte mycket folk och bilar. 
Körde 740 och Niklas blev med ;) Alla var roligt fulla och vi sjöng hela vägen dit. Hamnade i en poliskontroll precis innan sunne så jag fick visa körkort och blåsa. Första gången faktiskt. :) K:s kommentar när vi åkte därifrån var bara klockren: - Tur vi valde en nykter chaufför! 
Vi gick aldrig in på Lasse stefans utan åkte mest runt. Det va verkligen folk och bilar överalt. :) Riktigt kul. Det som inte var så kul var att jag fick köra till 6 på morgonen och då var jag bra trött efter att kört i 9 timmar. Ja och sötaste sov till typ 3-4 på eftermiddagen. Gött. Men jag hade glömt min mobil i K:s bil så alla hade försökt få tag på oss. :P

Söndag blev lugnt. Körde runt lite i årjäng då. Sen åkte N och J till Karlstad och jag och E åkte till Arvika.

Det tråkiga med helgen var att jag inte fick träffa Tony och säga grattis på riktigt :(

Puss och Kram





Lite bilder från Sunne,som dock jag inte har tagit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback