Förlovad

Denna helgen har det hänt grejer! :) Åkte till Niklas i karlstad för att fira våra 8månader tillsammans och efter en jättegod middag går han ner på knä och frågar om jag vill förlova mig med han! Jag blir jätteförvånad och ställd men säger såklart JA! :) Hade verkligen inte väntat mig det! Har själv inte ens tänkt på förlovning förens efter typ ett år men vet ju att det är han jag vill va med så det fanns ju ingen anledning att säga nej även om det är tidigt. :) En ring fick jag så klart med en gång men det va prov ringar så de riktiga med graveringen är klara på fredag :D Tror nog de flesta blev förvånade över detta men alla har sagt grattis och önskar oss lycka till och är jätteglada för vår skull och det känns skönt att ingen ser ner på oss. Själv är jag jätteglad just nu :D Sen kom det ju fram att han har berättat för flera stycken att han tänkte fråga mig och till och med övat med sin kompis i radio ;) hehe Men alla var ju duktiga och höll tyst så fick inte reda på det i förväg.

Måste såklart tacka alla för gratulationerna :)

Älskar dig Niklas Johannesson, min fästman! <3



Puss och Kram




Kommentarer
Postat av: Niklas

Du är att go du min Fästmö. Älskar dig Min Linn Wignell <3

2010-11-28 @ 23:08:29
Postat av: Linn

Älskar dig med sötnos <3

2010-11-29 @ 17:05:30
Postat av: Lena

Du är så gooo! Bättre tjej finns inte! Förstår att Niklas älskar dig! Jag älskar dig också!!! KRAM!!!!

2010-11-30 @ 20:31:09
Postat av: Linn

Men Lena va du är söt!! Älskar dig med! <3 Och du har en supergo son ;) Massa Kramar på dig!

2010-12-01 @ 16:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback