Länge sen

Hej nu va det längesen!
Har höstlov som slutar imorn :( Vill ha minst en vecka till.

Känner så ganska ofta nu. Att tiden går så fort. Jag hinner inte med allt jag vill. Ibland önskar jag att jag kunde va på tre ställen samtidigt. Årjäng, arvika och Karlstad. Fattar inte att det kunde va så här jobbigt att växa upp. Har alltid hört att tiden går fortare ju äldre man blir men om jag redan har så lite tid hur fort kommer det då inte gå när jag är äldre, som mina föräldrar typ. Hur hinner ni vuxa med?

Lovet har iaf vart skönt :) Hade några lata dagar i Kd hos Niklas och bara tog det lugnt. Älskar att ligga kvar och reta honom på morgonen när han går upp te jobbet :) Jag är nog lite skade glad jag men nu tyckte jag att jag förtjäna det för han har legat kvar alla dagar när jag har haft praktik :) ganska rättvist :D haha
Sen va det studentfest igår i arvika och nu är jag i Årjäng och ska va chaufför ikväll :)

Skönt att va hemma med familjen också. Se hur pappa blir bättre. :)





Knew the signs wasn’t right

I was stupid, for a while
Swept away, by you
And now I feel like a fool

So confused

My heart’s bruised
Was I ever loved by you?
Out of reach, so far
I never had your heart
Out of reach, couldn’t see
We were never met to be

Catch myself, from despair

I could drown if I stay here
Keeping busy, everyday
I know I will be ok

But I’m

So confused
My heart’s bruised
Was I ever loved by you?
Out of reach, so far
I never had your heart
Out of reach, couldn’t see
We were never met to be


So much hurt, so much pain

Takes a while to regain
What is lost inside
And I hope that in time
You’ll be out of my mind
I’ll be over you


And know I’m

So confused
My heart’s bruised
Was I ever loved by you?
Out of reach, so far
I never had your heart
Out of reach, couldn’t see
We were never met to be
Out of reach, so far,
You never gave your heart
In my reach, I can see
There’s a life out there for me


<3

Kommentarer
Postat av: Lena

FIN blogg du har!! Du är så gooooo! Kram svärmor!!

2010-11-14 @ 15:25:41
Postat av: Linn

Tack! Har du någon blogg?

Du är så snäll! :)

Kram på dig!

2010-11-15 @ 14:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback