Nytt

Hejsan!
Hoppas allt är bra :)

Har lust att ändra utseendet på min blogg, den har sett ut så här så länge nu.
Nån som har nån idé, vill göra den lite mer vintrig :)

Ganska skön måndag :) Började med att vakna breve älskling :-* började inte skolan förens 10. hade två lektionen och slutade 1. Gött!

Nu sitter jag i lägeneheten och tänkte kolla runt på högskolor och universitet :S Har inegn aning om vad jag ska gå. Elelr jo har titttat lite och funderat på yrken men det är jättesvårt ju. Kan tänka mig att jobba med så mycket men vill hellst inte gå i skola i 5 år till, 2 räcker nog. Försöker att inte välja stad än utan utbildning först men känner mig dragen mot Värmland. Någon som vet vad dom ska välja?



Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback