Skön dag.

Hej!
Hur går det med julshopandet för er? :)
Jag va ute på stan med K och hans mormor (som va min fröken på dagis). Hon är bara för go. Dom skulle handla så jag gick med som sällskap men blev nog lite smakråd med tillslut :) Lite roligt att hon lyssna mer på mig än K :D haha
Sen när vi va på ica och vi skulle ställa tillbaka vagnen skulle K kör upp den över trottoarkanten men det gick inte så bra utan vagnen bara studsa bort xD haha där brast det för mig. Skratta nästan så jag grina innan K fick upp vagnen på trottoaren. Sen gick vi in och mötte hans mormor. Sen bröt vi ihop igen jag och hon när K undrade om han kunde köpa kassett-band på konsum xD Skratta ännu mer. Och då är det hur lång kö som hellest till kassan, då va K ganska trött på affärer. Ännu mer skratt! 

En trevlig dag helt enkelt. Som vanligt när man går i affärer med K:an ;)


Nån som kommer ihåg dom? xD haha^^

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback