051010

Har kommit på att min blogg är tråkig. Kollade igen massa inlägg och det är typ samma sak varje dag. De flesta inläggen är "detta har jag gjort idag. . ." - inlägg. Så tråkigt.
Jag skrev faktiskt i början av bloggen att jag inte skulle skriva sånna inlägg men så sitter jag här och inser att jag har skreve hur många som hellst! Måste iaf minska ner på det och börja skriva lite mer intressanta saker som inte handlar bara om mig kanske.
Önska mig lycka till! :)

Sen så glömde jag lägga upp bilder igår så gör det idag istället :D

Har raklugg nu ;)



Ja lila är det! :D



Tack Amanda så mycket för hjälpen! <3

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Amanda

Bara roligt !! hoppas du är nöjd. <3

2010-10-06 @ 20:53:33
URL: http://amaandaz.blogg.no
Postat av: Linn

Ja det är jag! :) <3

2010-10-07 @ 16:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback