071010

Hej hej!
Hade fullt upp på praktiken idag. Det kom flera lastbilar med garderober som vi skulle lasta av och köra runt på bygget.
Men det coolaste var att Johan (en av kontorsgubbarna jag är med) fick prova att köra hjullastaren! Jag stog breve och bara tänkte: Det där vill jag med pröva! Det såg jättekul ut.

Jag har aldrig tidigare varit intresserad av sånna maskiner som dumpers, hjullastare eller grävmaskiner men nu efter att ha vart på bygget har jag bleve väldigt farschinerad av dem. Även lastbilarna. Det ser väldigt svårt ut det de gör men man blir sugen på att testa för dom klara mkt mer än va man tror.
I och för sig har jag alltid haft en förkärlek till stora saker och framför allt maskiner men nu när jag har sett dom här maskinerna i verkligheten ser jag hur bra dom är.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback