Kaffe

Jag har kommit på en sak, jag är kaffeberoende! Inte bra! Mår inge bra om jag inte får kaffe. Va illa det låter. haha jaja

Ändå tycker jag inte att jag har druckit kaffe så länge. Bestämmde mig i slutet av sommaren att jag skulle prova lära mig dricka kaffe. Först drack jag bara på jobbet och typ kalas och sånt. Inte ens varje dag. Sen fortsatte det på praktiken då blev det kaffe varje dag :) Sen började jag bli trött, skakig och ont i huvet, fattade inte först vad det va, Trodde jag blev sjuk eller nått men sen drack jag kaffe och det hjälpte. Sjukt. det är sant. Så fort det går.

Men det är väll inte så illa. Jag ville ju lära mig så :) Jag får nog in vanan snart så jag slipper må dåligt :)


Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Lena

Välkommen till klubben! Kaffe är gör gött! Man blir beronde.......Kramis!

2010-11-14 @ 15:22:57
Postat av: Linn

Hej Lena! Va kul att du har hittat min blogg! :) Ja kaffe är gött! :) Får se om vi får med oss Niklas nån gång :) hihi Kramis

2010-11-15 @ 14:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback